fredag 11 maj 2012

Trött så in i .......

Jag kommer nu att skriva ett tråkinlägg. Jag kommer bara att tala om att jag är trött som en örn. Örnar kanske inte är mer trötta än andra djur, kanske mindre till och med vad vet jag, jag kan inte ett smack om örnar. Jag kanske är trött som en sengångare, ja så är det nog. En sengångare måste ju vara trött.
Kolla bara utseendet, tröttare kille får man leta efter. Ganska sömnig look om man säger så.
Fast grymt gullig.



Det finns iof någon som är tröttare, kolla in den här kissen.


Bedårande söt lite kisse som får en att vilja rusa till kattstallet och hämta hem en liten pälsboll.
Men det blir inget av med det, det funkar inte här.

Nä nu spårade jag ur igen. Det är så typiskt mig. Jag ska bara säga att jag inte kommer skriva något för att jag är så jäkla trött och så slutar det med att jag skriver en massa goja och lägger in bilder och youtube klipp.

Nä nu måste jag sluta innan jag somnar över tangenterna. Jag tror det är polleneffekten som slagit till. I går somnade jag på soffan till Let´s Dance, och det händer i princip aldrig att jag somnar på soffan.

Zzzee you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar