onsdag 16 september 2015

Galen vecka...

Det är så mycket som pågår just nu. Massor på jobbet och aktiviteter på kvällarna.
I dag var det föräldramöte och fotboll. Som tur är så har man schyssta kompisar som ställer upp och agerar barnvakt när en måste gå på möte och den andra är med på fotbollen.

Föräldramötet löpte på ganska bra, ingen spårade ur.
I vanlig ordning är det ju inte slagsmål om vem som skall vara med i föräldrarådet.
Vi pratade om det på jobbet idag, jag berättade att jag är en sådan som inte klarar av att ingen erbjuder sig så då måste jag göra det. Min kollega berättade då att han är en sådan som sitter och väntar ut sådana som mig.
Det blev ingen som erbjöd sig idag, inte ens jag faktiskt men det beror nog mest på att läraren var så pass snabb att säga att det där kan vi ta senare.
Det är så klart viktigt men jag är en sådan som är nöjd med hur skolan fungerar medan det ofta finns andra som tycker väldigt mycket och då är det väl bättre att de går på sådana möten.


Nu ska jag slänga mig horisontellt i soffan och glo på ett avsnitt av min nya serie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar