söndag 13 september 2015

Höstfix

Gick loss på Hornbach i dag. Så till den milda grad att tanten bakom mig minsann tyckte att hon borde få gå före mig i kön. Hon sa det inte till mig dock utan bara till sina barnbarn som var med, fast med så hög röst att jag skulle höra. Hade hon frågat hade jag sagt ja för hon kanske hade bråttom. Kanske mer bråttom än mig i alla fall, min tid är ju oftast inte obegränsad den heller. Jag hade ju lite att plantera om man säger så. Hur som helst var hon så otrevlig att jag fullkomligt ignorerade henne. Hoppas barnbarnen hennes talade om att de bor på samma gård som mig.
Fint blev det hemma i alla fall och även om anledningen till denna makeover råkar vara en fotografering så får vi ju ändå njuta av lite höstfina blomster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar