söndag 6 september 2015

Dagen efter

I går var en dag som gick i festligheternas tecken.
Vi började med dop för en liten skön böna vid namn Ebba.

Låt mig presentera min guddotter
Ebba Anna Astrid
Mycket trevligt och med goda smörgåstårtor efter ceremonin. 
Det är underskattat med smörgåstårta, det är väldigt praktiskt och smarrigt värre. 
Mer smörgåstårta åt folket helt enkelt.

Jag måste också bjuda på en bild på min förstfödde son, stekaren.



Efter dopet mellanlandade vi hemma en sväng och svirade om.



Sedan var det dags att fira en annan skön böna. 40-årsfest blev det med besked vill jag lova.
Vi hade så kul, kanske lite för kul med tanke på hur man mår i dag. 

Det är verkligen en sådan här dag.



Har inte blivit något ännu men dagen är ju inte slut.


Ska väl också vara så storsint att jag erkänner att jag inte blev så förfärligt ledsen när fotbollsmatchen blev inställd. Jag såg ett visst mått av obehag att stå ute i ösregnet och kolla på fotboll. 


Nu är det dags att göra läsläxan med Elias och det är väl ungefär det mest seriösa jag kommer att ta mig för i dag.

Trevlig söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar