söndag 27 september 2015

Så här är jag nu...


Efter en helg full av aktiviteter så känner jag mig så här ungefär. Jag är supertrött men kan inte riktigt varva ner.
I går blev det ett biobesök fullt av känslor.


Jättehärlig film, och visst kunde man väl känna igen både sig själv och andra lite då och då.
Efter att ha varit och käkat middag med goda vänner och Elias hade fått leka en hel kväll med bästisen så sa han innan han skulle somna
 - Mamma, nu är det Glädje som styr mig. 
Tror nog att den där filmen kan sätta sina spår i små känslostyrda gossar.

Idag har det varit kalas på lekland, fullt ös medvetslös med en ljudnivå som sträcker sig långt över en hälsosam nivå. Därefter en tur till Barkaby Handelsplats för lite inköp och en runda på Marbodal för köksluckegranskning. Lite simskola på det och jag är helt färdigkokt. Hjärnan går på högvarv fast ändå i ett slags vakuum.

Har köpte en STOOOOR godispåse som jag ska lägga på magen så jag har fri åtkomst med minsta möjliga ansträngning och så en film till det.

Där! mina vänner, har ni min söndagkväll...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar