tisdag 3 mars 2015

Bara att ge sig in i matchen

Tänker mig en tur till IKEA i kväll. Kan gå bra, kan bli stökigt.
Man vet aldrig vad man råkar ut för när man åker dit.
Jag har till exempel varit med om fyra vuxna människor, två män och två kvinnor börja bråka så pass att det börjades att puttas och härjas. I alla fall ända till en annan man klev in och tryckte sin polisbricka i nyllet på dem.
Så konstigt och så pinsamt men allt kan hända på IKEA.

Jag är ute efter följande grejer:

Sängbord
Jag är trött på att lägga allt på golvet för när klockan ringer på morgonen trillar jag ju nästan ur sängen eftersom att den är så hög. Jag når inte ner till golvet. Dessutom har jag in gen sänglampa så jag kan inte läsa på kvällen. Det måste fixas nu.

Snygg ljuslykta (åtminstone på bild)

Ljus med färg eftersom att de vita jag har
försvinner mot väggen.

Som sagt så behöver jag mer färg i vardagsrummet.
Så det får nog även bli ett par lila blockljus.

Lite blomster behöver jag också komplettera med och med tanke på hur blommorna som står där nu ser ut så tror jag att det lutar åt den lite tåligare varianten.

Garderobsblomman tål till och med min behandling.



Vi får se vad jag kommer hem med, kan vara mindre saker eftersom att det tyvärr ofta inträffar att varor är slut. Det kan också vara så att det kommer hem mer saker, fast inte just dessa saker.
Man vet aldrig med IKEA....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar