onsdag 26 februari 2014

Luften gick ur....

Äntligen är lägenheten fotad!!
Det känns som att jag har druckit, ätit, andats och levt för den här fotograferingen i en månad. Nu är här så avskalat som det kan bli. Vi kommer hitta saker på de konstigaste ställen under lång tid framöver. Mattias blev lite förvånad när han hittade strykjärnet i skafferiet. Jag funderade till och med på att gömma kaffemaskinen i diskmaskinen. Jag löste det på annat sätt dock. Jag köpte fantastiska tulpaner till soffbordet och härliga orkidéer till fönstret. Fick dock stödlåna två från snälla grannen när jag tänkte om och flyttade runt lite. Jag gick vilse när jag köpte blommor på plantagen. Hela stället var som en gigantisk labyrint. Det är mycket att tänka på vid fotning, som att vända bort Djurgårdsmärket från Alex stenfotboll. Vill ju inte att någon hängiven supporter till ett annat lag ska rata lägenheten. De förstår helt enkelt inte bättre ;-).

Nu ska jag se om jag kan få barnen i säng. Jag är också nyfiken på om Alex har kissat en pöl på sitt golv. Försöker att få han rumsren men det går så där.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar