torsdag 6 februari 2014

Magkatarren gör sig påmind igen.

Trodde jag hade åkt på magsjuka i dag. Vet fortfarande inte om det är så eller ej så klart men jag tror nog mer på min magkatarr. Har så ont i magen. Det är lite bättre nu i kväll men det är inte bra. Det känns så fel att vara sjuk dagen efter en jobbfest. Trovärdigheten minskar drastiskt om man säger så. Inte så mycket bättre efter inlägget från i går kväll heller. Jag är lite vidskeplig av mig. Jag brukar tänka att man inte ska skoja om vissa saker ex. Skoja inte om att man inte kan gå till jobbet för att det är för mycket partaj för då kan man bli sjuk på riktigt. Jo men visst, precis så blev det nu. Jag vågar sällan prata om att barnen varit väldigt friska hela hösten och vintern för jag är rädd för att sjukdomarna bara ska rada upp sig då.

Nåja, den som tror att jag är bakis i dag får väl tro det då. Det kan jag ju inte göra så mycket åt. Hoppas bara katarren ger med sig för den är inte så kul måste jag säga.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar