måndag 3 februari 2014

Kvällslektyr

Det är inte lätt det här. Vi vill ha något neutralt, men samtidigt lite spännande. Inget man tröttnar på. Men kanske lite utstickande ändå. Fast mest neutralt. Kanske bättre att det är lite tråkigt ändå.
Det är så svårt att välja. Jag vill verkligen inte komma in första gången, kika in i badrummet, svälja och klämma fram med tyst väsande röst - Vad fint, medan jag i själva verket kräks inombords. Den är inte kul. När man har förmånen att välja vill man ju få det bra, eller hur. Lyxproblem kan tänkas men lik förbaskat ett problem. Eller kanske mer en issue om jag tänker efter. Har jag inte bestämt mig den 7 mars övergår det till ett problem.

Det ska tilläggas att vi inte är helt på samma bana riktigt. Hoppas bara att vi möts på min bana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar