söndag 22 november 2015

Smygrasisterna får luft

Säger jag till alla som bitchar om att Gina Dirawi är årets julvärd. Plötsligt verkar alla proffstyckare anse att julen står och faller med kristna traditioner. Det jag undrar allra mest är hur i hela friden de kan veta hur Gina firar sin jul. Jag menar, om man skriver ett inlägg om att det är konstigt att en som inte firar jul kan vara julvärd så måste man ju veta att hon inte firar jul. För det kan ju inte vara så att det är en liten smygrasistisk åsikt som fladdrar förbi... Eller........

Jag säger bara, Go Gina! Och bra jobbat SVT. Gina är en stark ung kvinna som jag gissar har jobbat hårt för att komma dit hon är i dag. Hon är en förebild för barn och unga i samhället. Så sjukt jävla trött på all skit som kastas i sociala medier så jag måste kasta lite skit tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar