fredag 6 januari 2017

Jag är tillbaka

Hej!

Efter ett långt uppehåll då jag inte alls känt mig inspirerad att skriva (trots husbygget, men det har varit för mycket helt enkelt) så känner jag nu att jag börjar landa i allt. Lite ledigt under julen gjorde underverk.

Vi trivs fantastiskt bra i vårt nya hus. Det är längre resor till jobbet men det är verkligen värt det. Barnen trivs så väldigt bra och det gör mig oerhört lycklig. Det känns som att komma hem igen.

Så håll utkik för jag tänker använda bloggen till att dokumentera vårt husprojekt.
Det finns massor att göra.



Villa Lindö
Leverantör: A-hus
Bild lånad från A-hus.

Jag har fått ett nytt intresse för inredning vilket verkligen är kul, dyrt men kul.
Mattias får nu mer alltid en nervös blick när jag står framför en möbel, matta eller annan inredningsdetalj och säger att "min magkänsla talar till mig".

På återseende

Kram
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar