lördag 27 februari 2016

Vilken tavla jag gjorde

I dag har vi varit hos gammelmormor och hjälpt henne att sätta upp tavlor.




Många tavlor är det
Bra med egen hantverkare
Lite trevligare när väggarna inte är så kala





Barnen fick varsin bok när vi var och handlade. Elias satt nog med näsan i sin i alla fall 80 % av tiden vi var där. En faktabok om Lego Star wars var en hit



En tavla på Mini Me fick också hamna på väggen.



Dessvärre gjorde jag själv en riktig tavla medan vi var där. När vi skulle åka hem började jag leta efter bilnyckeln men hittade den inte. På vägen till bilen fick jag den här riktigt obehagliga känslan av att ha gjort något generalknasigt. Mycket riktigt, i bilen satt nyckeln. Känns som en riktig turdag att inte någon tjyv och bandit var ute på rövarstråt. Detta är inte första gången jag gör en sådan här sak så att beställa keyless system till nya bilen känns plötsligt som ett väldigt klokt beslut.
Jag börjar fundera på om det verkligen bara var bekvämligheten som gjorde att Mattias lade in det i beställningen. Hmm, tål att tänkas på... Eller kanske lika bra att inte veta.

Nu går vi vidare och laddar för Mello!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar