tisdag 23 februari 2016

En kick av att gå på bio


Han är ju för Go min kung fu kille. Hittade bilden i telefonen nu. Klipp från Karate kid går varma på youtube, vilket dessvärre också innebär overload av Justin Bieber eftersom att han gjorde ledmotivet. Med det sagt så förstår ni att jag inte pratar om Wax on, Wax off från 1984. Oj vad förälskad jag var i den karateungen när det begav sig. Var tvungen att goggla för att se hur han ser ut nu. Vet inte om det beror på mig eller han men 17 års åldersskillnad känns inte lika hett nu som då. Men tillbaka till bilden så får det nog bli ett biobesök när Kung Fu Panda har premiär, tror att det är i mars. Nu först laddar vi för Zootropolis som har premiär i morgon, måste se den ASAP. Bryr mig inte om barnen vill se, jag ska i alla fall se den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar