fredag 11 december 2015

Julklappstips

I år är 30 miljoner barn på flykt.........
Därför vill jag som ett litet tips så här i Juletider sprida budskapet från UNICEF att köpa Julklappar i deras gåvoshop.
Personligen så brukar jag köpa det till Pedagogerna på förskolan som ett tecken för att Alex och vi som föräldrar uppskattar dem väldigt mycket. Och jag hoppas och tror att de uppskattar att jag köper något som någon annan har enormt stort behov av. I gåvoshoppen finns massor av bra saker att välja mellan och man får ett fins gåvobevis mailat till sig som man kan printa och lämna över. Det går alltså dessutom superfort att fixa presenter till lärare och pedagoger vilket är en extra bonus för alla som är som jag och alltid är ute i sista sekunden.


Länken till Gåvoshoppen finner ni här https://unicef.se/gavoshop





Bild från UNICEF


Bild från UNICEF
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar