torsdag 15 oktober 2015

Räcker upp handen på alla 7

Precis alla punkter gör mig skogstokig också. Jag trodde jag var den enda som retade mig på sådant. Faktum är att nr 6 är en stor faktor i valet av handtag till nya köket. De ska vara klädvänliga handtag. Och det gör faktiskt ont när hörlurarna slits ur öronen. Nr 2 är ju såååå irriterande, speciellt när personen inte håller sig på en rak linje utan pendlar som en serpentin så att det är stört omöjligt att traska om.
Nr 4, oj, oj, Oj! Där snackar vi smärta på hög nivå. Den måste ju finnas på allas lista. Ikeas barnstol Antilop är den värsta. De benen var A-L-L-T-I-D i vägen. Så pass att jag fortfarande minns namnet på stolen, trots att vi inte har haft någon sedan lång tid tillbaka.
Hade kunnat skriva listan själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar