torsdag 29 oktober 2015

Ledighet i dagarna tre

I dag är sista dagen av ledighet, i morgon blir det jobb. Det är ju fredag så helgen är ju nära till hands så det känns inte överhängande jobbigt. Lite jobbigt att gå upp i svinottan förstås men annars helt ok.

Dagen har varit bra trots att jag fortfarande är sur för det där med priset på bowlingen.
Bowlingen i sig var kul så det var ju för väl det i alla fall.



Grannarna bjöd på spökfest så killarna har varit och lekt, käkat konstig korv och spökbajs i två timmar. Jag hörde en del hoande och buuhaande så jag gissar att de hade skoj. Båda är supernöjda i alla fall. Alex ville förstås inte vara där själv så jag förväntade mig att han skulle komma inspringande efter fem minuter men det gick så bra så.


Är man bjuden på fest så tar man med en present, det är sedan gammalt. Därför fick ett gäng skraja små spökmaränger följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar