lördag 8 augusti 2015

Lördag

I mitt tidigare inlägg så skaffade jag ju nytt träningskort.
I torsdags så var jag faktiskt i väg och simmade vilket innebar att jag i alla fall utnyttjat det en gång.

I dag så var jag fast besluten att dra dit hela familjen nu på eftermiddagen så att jag kunde simma några längder medan resten plaskade runt i barnpoolen. Som tur var kikade jag på öppetiderna och det visade sig att de stängde klockan 15:00. Det blev alltså ingen simning men jag tycker ändå att jag borde få några poäng för ett gott försök i alla fall.

I dag har vi också provat på Geocache för första gången. Det var väl ingen jätteframgång direkt.
Vi hittade den första vi letade efter, men den var tom. Den andra hittade vi inte och till slut gav vi upp så att ingen skulle tro att vi var en tjuvaktig familj som var ute och rekade i bostadsområdet.

Den sista som vi skulle leta efter visade sig inte heller finnas tyvärr så det var ju lite tråkigt men jag hoppas att barnen kommer att vilja ge sig i väg någon mer gång trots dagens något misslyckade skattjakt.
Det är min plan för att få med mig dem ut i skogen lite mer. Våra barn är lite bekväma av sig nämligen. Hmmm, jag undrar så var de har fått det i från.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar