torsdag 13 augusti 2015

Tester

Som ni vet kan man ju göra en massa olika tester på Facebook.
Här om dagen flimrade det förbi ett chokladtest som jag så klart var tvungen att testa.
Man vet ju när det finns poäng att hämta. Alltid kul med tester som man känner sig trygg i. Som ett slags bot för alla matteprov man tvingats att utstå under skolåren.
Det här gick ut på att titta på diverse olika chokladsorter i genomskärning och sedan avgöra vilken sort det är. Jag plockade full pott, och fort gick det också.
 
I går när jag läste DN så dök jag på ett test av vägskyltar. Kände mig inte alls lika trygg som på chokladtestet men beslöt mig ändå för att testa.
10 av 12 blev resultatet och då kan jag säga att många var jag långt i från säker på men slutledningsförmågan ledde mig ändå rätt. Det finns ju många skyltar man aldrig kommer i kontakt med inser jag. Det är bra att jag inte kör lastbil med farligt gods för då skulle jag köra där jag inte får om man får tro mitt testresultat.
 
 Alltid kul med tester och att jag hade fler rätt på chokladtestet väljer jag att inte analysera vidare.
Vi kan helt enkelt säga att det är en prioriteringsfråga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar