torsdag 6 augusti 2015

Ooooops I did it Again....

Det är något fel på mig, jag kan inte låta bli att köpa träningskort fast jag vet att jag bara blir stödmedlem. Nu har det skett igen och nu ska ett nytt ställa testas. Det som talar för detta medlemskap är i alla fall att det ingår inträde i simhallen så när familjen ska bada (som vi ju gör så ooofantligt mycket... Not) så kostar det inget för mig. Min teori att det ska funka denna gång är just för att jag kan välja på både simmning, gym och pass och till min stora glädje kommer det till hösten att startas klasser i Body Combat som är ett av mina favoritpass (de få gånger jag har tränat kontinuerligt). Dessutom hoppas jag att vi kan komma i väg till simhallen lite oftare och träna simning med barnen nu när de äntligen ska börja på simskola.
 
Men detta är alltså bara teorier i mitt huvud och inget jag ärligt talat ens tror så mycket på själv.
Det sker ju märkliga saker hela tiden så kanske....
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Snart så kan vi träna ihop då :) Är ju stödmedlem där också ;) / Johanna K

    SvaraRadera