lördag 13 juni 2015

Hoppsan Aftonbladet

Att det är kungligt bröllop i huvudstaden i dag har knappast undgått någon.
Jag har dock inte sett så mycket av det eftersom att jag var på studentfirande som för övrigt var en mycket trevlig tillställning. Tack för det Familjen Mangs och GRATTIS igen till Studenten Daniel


Medan vigseln pågick för fullt gick jag in på Aftonbladet för att läsa lite och framförallt kolla in Sofias klänning.
Underbar skapelse som enligt Aftonbladet var skapad av Camilla Thulin. Döm om min förvåning när det på sociala medier dök upp Ida Sjöstedts egna bilder av klänningen hon hade skapat till Sofia. Förvirring uppstod och det var högst oklart vem som egentligen kunde stoltsera med att ha designat Sofias brudklänning. Men när hovet själva publicerade bilden från Ida Sjöstedt så var det ganska självklart och i bilen hem surfade jag in på Aftonbladet igen och då var det Ida Sjöstedt som även där hade gjort klänningen.

Hoppsan hejsan så det kan gå.

Här är i alla fall skapelsen.

Vackert brudpar och jag önskar dem all Lycka Till i framtiden på deras gemensamma väg.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar