söndag 28 juni 2015

Chockad och ledsen

Fick meddelandet nu i kväll att min frisör har gått bort.
Känner mig oerhört chockad och ledsen. Vet ännu inte helt klart vad som har hänt men oavsett vad så är det fruktansvärt.
Jag kände honom inte privat men som min frisör var han fantastisk. Varje besök var alltid så trevligt. Han tog sig tid, kom i håg hur man vill ha sitt kaffe och hade ett oerhört bra minne av vad som avhandlats under förra besöket trots att det var 10 veckor tidigare.

Mina tankar går till hans nära och kära och jag lider verkligen med hans kollegor på salongen.
Jag kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas för dem nu. Jag vet att de stod varandra väldigt nära.

Vila i frid Olle, du var den bästa frisör jag någonsin har haft.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar