söndag 2 mars 2014

Tänk på vilodagen.......

Lika mycket som jag har rört på mig i veckan, lika lite har jag gjort det i dag. Den här dagen kommer att dra ner mitt snitt i steg rejält. Vet bara inte hur jag ska samla kraft. Är så sabla seg och trött i dag. Har mer eller mindre legat i horisontellt läge och glott på Castle på paddan.

Castle är en deckarserie som är rätt bra, det är väl alla som man snöar in på förvisso.


I alla fall så är skala de fem mandariner Alex tryckt i sig de senaste fem minuterna det mest ansträngda jag har gjort i dag.
Får kanske gå fram och tillbaka i lägenheten medan jag tittar på Castle. 
Ju mer jag tänker på det så är det är ju faktiskt inte en så dum idé egentligen.

Nu måste jag gå och slita Elias från tv-spelet. Sa att han skulle få spela till 15:15 och nu är klockan 15:35. Tur för mig att han inte kan klockan och inte har en särskilt bra tidsuppfattning. 

Åhhh en sak till. Var på Lakritsroten igår. Jösses alltså det är ju himlen för en lakritsälskare.
Där har vi kvalitetsgodis. Ska man trycka i sig socker så är det ju lika bra att göra det med stil.
(Vem lurar jag, trycker i mig allt som innehåller socker men i alla fall).
Ni som inte har varit där bör gå dit. Det är en affär som helt klart är värt ett besök.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar