söndag 19 januari 2014

Vilken dag

Idag har det varit aktiviteter från morgon till kväll vill jag lova.


Först tunnelbana in till stan och så förhandsvisning av filmen Frost på biografen Park.
Schyssta svägerskan och Kussen Julle bjöd med mig och Elias. Så kul för jag har verkligen set fram emot den filmen. Jag är ju Disneyfantast.



Därefter en snabb lunch på Mackie Dee. 
Tuben tillbaka hem och så i väg på bästisen Williams 6 års kalas.
Det var 15 ungar i en jympasal så det var livat värre och världens fart och fläkt.
Efter kalaset blev vi hämtade av Mattias och så åkte vi alla för att hämta Alex som har varit på julgransplundring med farmor och farfar på deras jobb idag. 

Sedan blev det en sväng till Bromma blocks och jag köpte nya skridskor vilket ledde till att jag naturligtvis var tvungen att prova dem på den nya skridskobanan som vi fått i området. Så jag och Elias tog en skridskosväng efter middagen.



När vi kom hem möttes vi av denna synen.


Lilleman slocknade framför teven. Pappa också för den delen.
Elias skulle absolut köra ett träningspass också. Jag försökte verkligen slippa undan men kunde liksom inte undvika det eftersom att jag hade lovat han. Dessutom har jag ju sagt en kvart om dagen så jag slog upp Paolos bibel och valde ut ett överkroppspass. Elias gav upp efter tre minuter och jag efter nio.

Nu sover barnen, jag har laddat med godis (jag vet, jag veeeet att jag inte ska äta godis men i dag vinner den dåliga sidan av mig. Den gör ju så ofta den ändå) så nu är det horisontellt i soffan som gäller.

God Natt!

På återseende!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar