torsdag 9 januari 2014

Tidigt

Det är så väldigt tidigt nu. Klockan är 06:54 och jag har redan varit på jobbet en kvart. Det var så tidigt när jag gick upp ur sängen att jag fick göra saker i omvänd ordning, ex klä på mig innan jag satte in linserna. Ögonen behövde lite mer tid på sig att gå från springläge till öppet läge.
Nu ska jag jobba lite och sedan träna. Visst är jag väl riktigt jobbig. I går hade JAG hatat mig för det.
I går hade jag ställt klockan för att gå upp tidigt och åka till jobbet. Det gick inte, det gick verkligen inte. Jag bara ställde om klockan och sov en timme till och i det läget kändes det som högsta vinsten.
Men nu sitter jag alltså här med gänget på Mix Megapol i öronen och skall nu sluta skriva och börja leverera lite så att jag kan fortsätta gnälla på att jag underbetald.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar