tisdag 21 januari 2014

Suck, pust och stön

Jag är så galet förkyld.
Middagen gick åt helvete rent ut sagt så den fick vi kasta.
Som tur är hade vi rester sedan i går så att barnen kunde utfodras i rimlig tid ändå men nu är jag ashungrig och jättesur.
Jag har varit hemma idag och det är frustrerande som attan för jag kommer efter på jobbet och det är negativt när man redan ligger efter.
Jag kommer troligtvis att behöva vara hemma i morgon också och det gör mig galen.
Jag mådde hur bra som helst i söndags. Jag nös en hel del vilket gjorde en del av mig misstänksam, och det med all rätt för i går small det till rejält. Från noll till genomförkyld på 8 timmar.
Så nu är jag alltså, trött, sjuk, hungrig och på riktigt dåligt humör.

Buhuhu....

Återkommer när jag är på bättre humör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar