torsdag 16 januari 2014

Sockerbrist...

Jag är säker på att jag lider av sockerbrist. Jag måste lida av sockerbrist. Jag tänker näst intill oavbrutet på sötsaker.
I natt drömde jag om att jag var inne i en affär och köpte godis, kakor och allt möjligt gott som innehåller socker i kopiösa mängder. Det är ju iof trevligt att jag drömmer om det, men självklart visste jag i drömmen att jag gjorde helt fel så jag kunde ju inte njuta av det.
Vad är poängen om man ska vara förnuftig i drömmar. I en dröm ska man väl kunna äta vad man vill utan att gå upp i vikt, i en dröm behöver man inte träna men ändå är man i sin livs form. I en dröm kan man shoppa hela dagarna och ändå blir det aldrig tomt på kontot.
Det är väl själva poängen men en dröm trodde jag. Alltså måste det vara något fel på mig och då ställer jag diagnosen sockerbrist.

Att sockeravtända är inte kul.

Nu ska jag gå och titta när Mattias kör ett PP (Paolo-Pass), kanske ska jag skratta lite i smyg och sedan filma lite. Man ser helt klart nördig ut när man tränar hemma. Tur att vi har noll insyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar