fredag 31 januari 2014

Nu börjar det...

Jag skrev ju om att vi hade besök av en mäklare i måndags. Jag skrev då att det ännu är ett bra tag till försäljning.
Glöm vad jag sa...

Vi bokade nytt boende för mer än två år sedan. Inflytt var planerad till Q1 2015.
Det kändes som en evighet när vi bokade.
I tisdags fick vi veta att inflytt är i november........... 2014
DET ÄR JU I ÅR!!!

Plötsligt är det ingen evighet kvar. Plötsligt känns det stressigt istället.
Alla valen ska vara klara den 7 mars. Det är ju för bövelen bara 5 veckor dit och man hade kanske kunnat kunnat förvänta sig lite längre framförhållning när man bokade tre år i förväg.
Inget att göra åt nu dock, det är bara att fokusera.
Köksluckor, kakel, klinker, golv, innerdörrar, vitvaror, färgen på väggarna, badkar, dusch, bänkskivor, handtag etc. Det är ju inte så mycket..


Vi var i väg och kikade på lite tillval idag och det känns ändå ganska bra. Fast det kan nog bero på att jag inte riktigt fattat ännu att det är dags.

Efter helgen kommer jag kanske att känna mer så här....


Barnen får åka till morfar i helgen för vi måste fixa här hemma också. Nu blir det plötsligt fotografering av lägenheten om två veckor istället för om två månader och vi har en del att fixa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar