tisdag 14 januari 2014

Innebandy idag

Dagens träning blev innebandy. Det är så roligt, så galet jobbigt och samtidigt lite läskigt.
Killar kan skjuta extremt hårda bollar som träffar i bästa fall benen, och det är väldigt oskönt.
Det är högt tempo så pulsen ligger på max större delen av tiden.
Jag har inte spelat på väldigt länge och då är det extra jobbigt.

I går blev det ingen träning så mina femton minuter om dagen sprack i princip direkt. Fast om vi nu ska snitta tiden så ligger jag ändå på plus med mina 35 minuter i söndags och 45 minuter idag så jag låter udda vara jämt och ger mig på Paolos träningsbibel och 15 minuters träning i morgon.
Kanske en powerwalk på torsdag fast det lockar inte särskilt mycket när det är så här kallt.
Ja jag tycker att det är sjukt kallt, jag gillar ju inte alls det här vädret.
Jag tror att jag kommer att bli en sådan där pensionär som lever livets glada dagar på Rivieran när jag blir stor. Eller så spelar jag bara canasta på en kanarieö men varmt ska jag ha, även på vintern. När jag blir stor alltså.

Nu ska jag försöka hitta nya gardiner till vardagsrummet. Jag har ingen aning om vad jag ska ha för gardiner men jag vet att jag vill ha nya.

På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar