torsdag 12 januari 2012

Kronisk sjukdom

Som ni säkert har förstått så har jag inte haft samma vardagslyx de två senaste dagarna som i tisdags.
Därav min frånvaro här under gårdagen. Jag jobbade över och när jag kom hem kastade jag i mig köttfärsås och spaghetti som att jag inte hade sett mat på två veckor och därefter fick jag matkoma och blev helt stenad.
Dessutom har jag drabbats av min sedvanliga sjukdom innan jag ska ut och resa, nämligen resfeber.
Jag drabbas alltid av en resfeber som är värre än Spanska sjukan. Jag blir stressad, lättretlig, mer förvirrad än vanligt, nervös och orolig.
Ni förstår ju vad detta innebär. Allt det här tillhör ju min normala vardag och när jag överstiger mina normala värden på alla dessa symtom så innebär det ett smärre kaos.
M sa att han mådde lite illa varpå jag direkt ställde diagnosen vinterkräksjukan och spådde att hela resan nu var helt körd. Så var det naturligtvis inte, snarare lite laktoskänning.
Men vad fasiken man vet ju aldrig eller hur. Man kan aldrig vara nog säker när det gäller kräksjukan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar