lördag 7 januari 2012

Jullov i alla ära

Men fasiken vad trött jag är på att barnen inte lägger sig i tid. Jag är så galet trött nu och behovet av egen tid är enormt. Vill gärna slänga mig i soffan och kolla på morden i midsomer klockan nio men ingen av kidsen sover. Är jäkligt frustrerad just nu och på uruselt humör. Får psykbryt hela tiden så hör ni någon få raseriutbrott så är det jag. Helt fel taktik jag vet men shit vad frustrerad jag är.
Dessutom är jag så himla trött på att behöva tjafsa om att man ska kissa innan man går och lägger sig.

Bortsett från allt detta så hade jag och E en riktigt trevlig upplevelse i Globen.







Trevlig kväll alla där ute!


1 kommentar:

  1. Kan trösta dig med att du inte är ensam;-) tålamod på bott och ett evigt tjat om samma sak hela tiden..skönt att vardagen snart är här!

    SvaraRadera