söndag 29 januari 2012

Första, andra, tredje... SÅLD

Vi sålde A´s vagn igår. Blåa Bugaboon.
Den användes inte särskilt mycket och tog därför mest plats i onödan. Tanken var att sälja den medan den ändå var up to date. Jag är förstås nöjd att det gick så fort att sälja vagnen men det känns ändå konstigt.
Det var den första sängen A sov i när han var en liten liten spädis.



Den var också bra att ta en tupplur i när man inte orkade titta mer på djur på Borås Zoo.


Det gick bra att ligga och chilla i den utanför huset på Fårö.


Eller slumra in efter middagen på badrestaurangen när brorsan vill gå till lekplatsen.


Jag kan bara säga Bye Bye Buggan. Jag kommer sakna ögonblicken med dig mer än jag kommer sakna dig, för i ärlighetens namn var jag aldrig särskilt förtjust i dig.




Jag var nog ingen Bugabootjej i själ och hjärta. Jag hade aldrig varit välkommen i Bugaboo-tråden på familjeliv. Tråden där alla Bugaboo frälsta håller till. Där de som kan ALLT om Bugaboo håller till.
Men om vissa utvalda frågar kommer jag att höja vagnen till skyarna. Jag kommer blåneka att jag någonsin sagt något negativt om denna vagn. Det är självklart den bästa vagn man någonsin kan ha och alla borde ha en ;-).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar