lördag 10 december 2011

Senaste dagarna i bilder

TORSDAG
Skörden från Lakritsroten.
Ett besök där är ett måste för lakritsälskaren. Kolla in paradiset HÄR......



I väntan på middagen får Hoppsan vara aptitretare.
Nosen på den kaninen är en sanitär olägenhet.
E är inne i en mammaperiod och pussas
gärna i tid och otid till min stora glädje.
Här på Pizza Hut exempelvis.

Promenad ner till Kungsträdgården efter middagen.


E tittar på skridskoåkarna i Kungsan.

I väntan på bussen hann vi med en tur på guldponnyn.

Bussen hem....
FREDAG

Amanda vann idol
Dessutom var goda grannarna här på spontanmiddag vilket var mycket trevligt.


LÖRDAG


E redo för att åka till farmor & farfar

Min stora kille

Efter att ha lämnat av E så blev det en tur till Ica Maxi.
Lilla sprattel som för tillfället är förvisad till
att använda haklapp pga. stora mängder dregel.
Gissningsvis tänder på G eftersom att han dreglar värre än
en St Bernadshund.

Jag hämtade mina nya solglasögon så nu
kan mina gamla komma fram igen var dem nu är.

Jättesnäll granne kom förbi och överraskade med en julblomma.
Och vilken blomma sedan, en rosa julstjärna. Kan det bli bättre.
Hon sa att hon tänkte på mig så fort hon såg den. Jag kan inte förstå varför ;-).
Tack snälla!!

Nu håller vi på att fixa och dona och jula till det ännu mer här hemma. Snart så har julen kräkts färdigt här, men inte riktigt ännu.
Jag har också smakat den nya lakritsglöggen. Den smakar riktigt mycket lakrits och först hade jag svårt för att bestämma mig om jag gillade det eller ej. Jag kom fram till att den är supergod. Den är inte så stark och mycket lakritssmak, jag gillart. Kanske inte det allra juligaste men god.

Nu är det snart dags att titta på sista "Så mycket bättre". Jag kommer att sakna det. Det är så jäkla bra versioner av låtarna.

Ha en fortsatt trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar