fredag 2 december 2011

Namnändring

Jag har bytt namn på bloggen.
En mammas tankar är så förknippat med en mammablogg vilket detta absolut inte är.
Det kanske började lite så en gång i tiden men har med åren förändrats. Från början var bloggen precis som titeln sa, en mammas tankar. Jag startade bloggen för att få skriva av mig alla känslor jag helt plötsligt var tvungen att tampas med när jag blev mamma.
Jag tampas fortfarande med dem har fått ett helt annat perspektiv och har lärt mig att hantera dem ändå.
Det kommer sådan inlägg här också men det är så mycket mer nu och därför tycker jag att det är på tiden att förändra även namnet.

Vad säger det här namnet då? Ja det vet jag egentligen inte, jag vet bara vad jag VILL att det ska säga.
Jag vill att det ska förmedla att det jag skriver här är mina tankar, bara mina. Mina galna idéer och upptåg. Mina känslor som beskrivs med mina ord.
Vi får väl se hur det känns.

Nu ska jag ut och se vem som får lämna idol.
Svårt att säga faktiskt men om jag ska gissa så säger jag Moa eller Robin, det blir nog Robin tyvärr.
Nu ska jag erkänna en sak också, jag grinade när Micke Kebab fick sjunga. Jepp jag är helt torsk på sådana där feelgood grejer, som om ni inte visste det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar