söndag 4 december 2011

Morsor på stan

Gissa om det blev succe.
Det var så himla kul och inte hade väl jag en aning om att det både skulle bli barhopp och hemgång klockan tre på natten.

Vi började med en supergod middag på mysiga Tabbouli. En underbar restaurang både när det gäller maten och atmosfären. Därefter blev det en tur till Golden Hits men vi kände oss inte riktigt hemma där så efter en snabb drink och lite lakritsshot så gick vi vidare.


Vi var lite här och lite där men hamnade till slut på Berns där vi shakade loss lite.

En riktigt utekväll skulle jag vilja säga och jag ljuger om jag påstår att jag har varit helt på topp idag. Bättre än förväntat men ändå trött. Men det var det helt klart värt.

Nu blir det soffa och film men först en julknäckemacka. Det är det goooodaste knäckebrödet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar