torsdag 29 december 2011

Lite lugnare nu

Nu har jag lugnat ner mig lite och kan berätta om dagen.
Vi tog en tripp till Leklandet med goda grannarna. Där var det high life och A fick för första gången vara med och leka. Då kan det se ut så här....

Många bollar på Bengt....

Eller på A i alla fall...

Jihaaaa!!!

Nu hoppar jag....

Se upp i backen.......
Efter lekhuset blev det Hamburgare på Max och båda barnen åt som att de inte hade sett mat förr vilket är en ganska trevlig upplevelse som omväxling.
På väg ut mötte vi kusinerna som vi ska och hälsa på i kväll. E pratar inte om annat så det var väl bra att han fick en försmak av dem.

So far har jullovet visat sig från sin bästa sida och jag hoppas att det fortsätter i samma stil. Det enda mitt mammasamvete är lite skadat av är att vi inte varit ute något alls. Men vem har lust att vara ute när Dagmar härjar och det mest är blött och skitit överallt. Vi får se till helgen, då kanske vi kan vara ute och skita ner oss lite i parken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar