måndag 12 december 2011

Det är galet nu

A vill inte sova, tomtekläder till morgondagens luciatåg ska fram. Luvhelvetet är på rymmen men än en gång ställer grannarna upp. Vad skulle jag göra utan dem.
Far runt som en tomte själv eftersom att vi har städning i morgon och då måste här vara undanplockat. Ja så när som på allt julpynt förstås. Undrar om hon tycker att det är i vägen. Troligtvis men så får det bli denna gång.
Diskmaskinen har mirakulöst inte lagat sig själv till idag. Konstigt jag hade nästan räknat med det. Däremot kommer det en reparatör på onsdag. Får se vad han säger, men mest av allt längtar jag efter att bli av med den där hemska lukten av bränd plast eller vad det nu är som är bränt och luktar illa.
Nu hinner jag inte med det här mer, måste fixa garderoben. Fattar inte hur den kan bli så rörig när jag inte har några kläder? Den ekvationen går inte ihop. Men så har jag ju aldrig varit särskilt bra på matte så vad kan jag förvänta mig.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar