onsdag 21 december 2011

Är ni nyfikna nu?

Om jag gick på julfesten eller ej.
Troligtvis inte och ni få som följer mig på twitter vet redan.
Strunt samma jag tänker berätta ändå.
Jag tog ett (och jag väljer detta tillfälle att citera en kollega till mig) tjänstemannabeslut och skippade julminglet och åkte hem istället.
Jag är nöjd med mitt beslut och ångrar mig inte. Jag var (bevisligen) inte på partyhumör och då hade jag förmodligen ångrat mig om jag hade gått. Hade jag varit taggad hade jag inte velat och fånat mig så där under dagen.

Jag är så himla trött just nu, åker till jobbet i ottan för att kunna gå hem i tid.
I morgon är sista dagen innan det är dags för lite ledigt. Känns det trist? Inte så värst va!
Jag jobbar en dag nästa vecka men det är alles.
M är inte hemma och A har feber. Han vill inte äta och inte sova, puh.
Stackars lilla älsklingen ropar på mamma nu så det är bäst att jag går.

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar