måndag 21 februari 2011

Ny blogg nya möjligheter

Jag har vid ett flertal tillfällen klagat på metrobloggen och jag har vid ännu fler tillfällen svurit inombords över metrobloggen.
Nu gör jag något åt saken genom att flytta min blogg.

Vi får se om det funkar bättre här.

Detta inlägg är lite av ett test och kanske inte så roligt att läsa men jag måste ju testa mig fram hur denna blogg fungerar.
Jag tror att jag redan hittat något jag gillar skarpt, det verkar som att mitt inlägg sparas per automatik lite då och då, kanske varje minut är inte helt säker dock. Om det är så är det superbra för i gamla bloggen kunde jag skriva ett långt inlägg och så blev det något generalknas och allt försvann, vilket kunde få mig lite lätt irriterad (läs helt galen).

Nu ska jag testa att lägga in en bild och vad passar bättre än att lägga in en på mina favoritkillar.


Det gick ju bra och då ska jag tacka för mig för denna gång och
återkommer inom kort.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar