torsdag 24 februari 2011

Misslyckat Cupcakes bak

Jag hade lovat M att baka cupcakes som han kan ta med till jobbet och bjuda på.
Jag älskar att baka cupcakes och blir därför glad när jag får baka åt någon annan eftersom att jag helst inte ska äta dem själv.

Jag hade sådana planer för dessa cupcakes och allt gick åt skogen.
Det blev inte alls som jag hade tänkt mig, jag tror säkert att de blir goda ändå och de blev
inte jättefula heller MEN det blev inte alls som jag hade tänkt mig och därför blir jag ändå besviken.
Muffinsen är med chokladsmak och ovanpå är det chokladfrosting, så det kan finnas spår av choklad i dessa cupcakes ;-).

Ska bjuda familjen på dem i kväll har jag tänkt som ett litet test för M har namnsdag idag och det måste ju firas.

En orgie i Choklad till M´s jobb

Familjens cupcakes, lika mycket choklad
men hjärtan istället för violflingor

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar